Vásárlási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, rendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

I. Üzemeltetői adatok

A gyermekruhashop.hu webáruházat az Easywash Pro Kft. üzemelteti.

Telephely: 1184 Budapest Aranyeső utca 8.

Üzletünk címe: 2119 Pécel, Rákos u. 28.
Telefonszám: +36302330802
Email cím: info@gyermekruhashop.hu
Adószám: 14264751-2-43

Cégjegyzékszám:01-09-896176
Nyilvántartási sz.: 433/2015
Engedélyezett tevékenység: 479102 Internetes kereskedelem, 479101 Csomagküldő kiskereskedelem
Kibocsátó: Pécel Város Önkormányzata I/1004/2/2015

NAIH-93952/2016

 

II. Regisztráció

A gyermekruhashop.hu webáruházban történő vásárlás regisztrált vásárlók számára lehetséges. A regisztráció során csak a legszükségesebb adatokat kell megadni.

Adatmódosítás: Amennyiben a regisztrált vásárló bejelentkezés után, az “Adatmódosítás” gombra kattintva szükség szerint megváltoztathatod adataidat.

Elfelejtett jelszó: Klikkelj a “Jelszó emlékeztető”-re, és rendszerünk azonnal elküldi Neked a jelszavad a megadott e-mail címedre.

III. Kosár

A kiválasztott termékeket a vásárláshoz a kosárba kell tenni. Ez nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésének automatikus rögzítését, továbbítását. A kosárba helyezett termékek törölhetők. A kosárban szereplő termékek darabszáma módosítható a mennyiség pontos megadásával, utána fontos hogy a “kosár frissítése”gombbal megtörténjen.

IV. Rendelés/Vásárlás

A kosarában lévő termékek megvásárlásához szükséges a szállítási mód kiválasztása, majd a vásárlás befejezése gomb megnyomásával számlázási és szállítási adatok megadása utána “megrendelés elküldése”gomb és a “rendelés”billentyű

1. Amennyiben rendelését véglegesítette (továbbította felénk Számlázási és szállítási adatok)

2. Átvételi és fizetési mód megadása

3. Megrendelés adatainak egyeztetése és véglegesítése a “megjegyzés” megadási lehetőséggel és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményezze a rendelés törlését. A hibás rendelés törlését a regisztrációkor megadott email címről küldött levéllel, vagy telefonhívással jelezheti. Ezt követően a helyes adatokat tartalmazó rendelés újra feladható.
Az oldalon feltüntettet termék árak bruttó árak, és nem tartalmazzák a szállítás költségét. Csomagolási költséget a gyermekruhashop.hu nem számol fel.

A megrendelések feldolgozása hétköznap 9:00 – 17:30 és szombaton 9:00 – 13:00 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetőség rendelés feladására. Amennyiben a vásárló rendelése a munkaidőn túl érkezik, akkor az a következő munkanapon kerül feldolgozásra.

Fenntartjuk a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Erre viszont kizárólag a vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor.
A termék képei illusztrációk, melyek eltérhetnek a valóságtól.

V. Fizetés

A vásárlás összegének kiegyenlítése utánvéttel (futárszolgálattal, Pick Pack Pontban) vagy banki átutalással lehetséges illetve személyes átvétel üzletünkben. Utánvétes fizetés esetén a csomag díja az átvételkor fizetendő.

VI. Szállítás, kézbesítés

Szállítási díjak:

+1190,- futárszolgálattal (utánvételes)

15.000,- feletti rendelés estén ingyenes,

előre utalással 1090,-,

előre utalással 10.000,- feletti vásárlás estén ingyenes

választható még Magyarországon belül több mint 400 Pick Pack pont egyikén való átvétel akár utánvétellel is mindössze 890,-(bővebb infó http://www.pickpackpont.hu/)

A szállítási díjak az áfát tartalmazzák és Magyarország területére érvényesek!

A rendelés állapotáról cégünk e-mailben értesítőt küld.
A vásárló köteles a termékek átvételekor a csomag sértetlenségét ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Probléma esetén a vásárlónak jegyzőkönyv rögzítését kell kérnie. Továbbá cégünk ügyfélszolgálatát e-mailben értesítenie kell, hogy a lehető legrövidebb időn belül intézkedhessünk. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, a futárszolgálat még egyszer próbálkozik a megadott címen előzetes telefonos egyeztetés után, amennyiben másodszor sem sikerül kézbesíteni a csomagot úgy csak személyes átvételre van lehetőség üzletünkben. A csomag átvételekor minden esetben ellenőrizze, hogy a termékek hiánytalanul és sértetlen állapotban érkeztek meg, mielőtt aláírná a kézbesítés visszaigazolását, utólagos reklamációt ezzel kapcsolatban ugyanis nem áll módunkban elfogadni.

Ingyenes szállítási lehetőség:

Bruttó 15.000,- feletti vásárlás esetén futárszolgálattal

bruttó 10.000,- feletti vásárlás estén előre utalással

bruttó 10.000,- feletti vásárlás estén Pick Pack Pontra

VII. Garancia, elállás, szavatosság

A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA:

Az áru átvétele utáni 14. munkanapig Önnek elállási joga van indoklás nélkül. Erre a 45/2014.(II.26) kormányrendelet ad lehetőséget.

Ha vissza szeretné küldeni a termékeket, vagy vissza szeretné mondani rendelését, kérjük e-mailben vagy telefonon jelezze. Az árut visszavenni csak eredeti gyári csomagolásában, termékleírásaival, márkajeles címkéivel áll módunkban, és csak akkor, ha nem volt használva, mosva.

Fontos tudnivaló:
A termék csomagolóanyagának kibontása után zokni, harisnya és fehérnemű termékeket nem áll módunkban cserélni! Ezért kérjük, hogy amennyiben a termék mégsem nyerte el tetszését, azt ne bontsa fel, és ne sértse meg csomagolását!
A hibás áru felelőssége természetesen minket terhel, amennyiben tehát ilyen termékkel találkozik, azt legyen szíves címünkre visszaküldeni. Amennyiben reklamációja jogos, postaköltségét is megtérítjük.Ebben az esetben 30 napon belül visszaküldjük az áru ellenértékét, kizárólag átutalással.
Visszáru esetén a szállítási költségeket nem áll módunkban vissza téríteni. .

A visszaküldés költségeit Önnek kell állni, viszont a csereterméket a mi költségünkön juttatjuk Önhöz. Utánvételes csomagot nem áll módunkban átvenni! A csomagot, kérjük, értékbiztosítással együtt adja fel, mert a szállítás során keletkezett sérülésekért felelősséget nem vállalunk.

SZAVATOSSÁG:

Szavatossági igény benyújtására a Ptk. ide vonatkozó szabályai, valamint a 49/2003 (VII.30) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről’ útmutatásai az irányadók.

A szavatossági igény benyújtása akkor jogos, ha a ruhát megfelelően kezelték és rendeltetésszerűen használták. A visszaküldött ruhát – a visszaküldés költségei a Vásárlót terhelik – megvizsgáltatjuk, annak érdekében, hogy bizonyított legyen a tény, a ruhát semmilyen külső – hő, olló, gyertyafolt, vegyi vagy esetleg túlzott fizikai, pl. szakítás stb. – hatás nem érte. Amennyiben a termékben bekövetkezett minőségromlás gyártási hiba következménye, a hibát javítással vagy cserével kiküszöböljük, a törvényben előírt 15 napos határidőn belül. Amennyiben sem javításra, sem cserére nincs lehetőség, a jogosult kérhet árleszállítást vagy elállhat a szerződéstől (használatra nem alkalmas termék esetében).

A szavatossági igény benyújtása mindig írásban és aláírva történik. E nélkül a probléma kezelésére nincs lehetőség, mivel ennek hiányában törvényi kötelezettség nem áll fenn. Szavatossági igény érvényesítésekor az esetleges csere alkalmával az eredetileg megvásárolt termékkel egyező paraméterekkel rendelkező modellt áll módunkban küldeni. Ennek költségét mi fizetjük. Így tehát pl. méretcserét nem lehet kérni a szavatossági igény benyújtásakor, arra az esetre a cseregarancia útmutatásai vonatkoznak.

VIII. Felelősség korlátozása

Cégünk semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

-Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a gyermekruhashop.hu akadálytalan működését és a vásárlást

– Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon

– Bármely levél – függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése

– Bármely szoftver nem megfelelő működése

– Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei

Cégünk nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a gyermekruhashop.hu áruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

A gyermekruhashop.hu -t működtető cég nem vonható felelősségre semmilyen vis maior esetében, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható a gyermekruhashop.hu -n. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, meg kell szakítania a vásárlást.

Cégünk szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el, vagy annak elkövetésével próbálkozik. Azonban cégünk nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás esetében.
Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, cégünk szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását, és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.

Adatkezelés

Adatai kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el, azokat kizárólag a szerződés teljesítése és személyes kényelme érdekében tároljuk. Adatai harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél az cégünk alvállalkozójaként működik együtt. Ekkor azonban, az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni.

Záró rendelkezések

Az áruházunkban történt rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy megismerte és elfogadja a vásárlási feltételeket, valamint tisztában van a rendelés menetével. A vásárlást csak akkor tudjuk elfogadottnak tekinteni, illetve regisztrálni, ha a vásárló a megfelelő oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért áruházunk felelősséget nem vállal. Bármilyen kérdésben bizonytalan, illetve további kérdései, problémái merülnének fel, keressen bátran bennünket e-mailben a info@gyermekruhashop.hu címen, illetve üzletünk nyitvatartási ideje alatt a +36 302330802 telefonszámon, ahol részletes tájékoztatást kaphat.

Fel